آ
-
آقایی، نسرین
اثربخشی آموزش بازی درمانی بر هویت اجتماعی تعدادی از کودکان پیش دبستانی ناحیه 4 شهر شیراز [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 82-91]
ا
-
ابراهیمی، شیما
بررسی نقش زباهنگهای آموزشی در تدریس زبان و ادبیات فارسی (مطالعۀ موردی :دانشاندوزی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 33-49]
-
ابراهیمی، مهدی
شناسایی و تحلیل تطبیقی روشهای نوین آموزشی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 56-75]
-
احدی، محمد
شناسایی و تحلیل تطبیقی روشهای نوین آموزشی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 56-75]
-
احمدی، پروین
تدوین و تولید راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه اول ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 103-121]
-
احمدی علی آبادی، افسانه
بررسی تاثیر برنامه درسی تلفیقی (محتوا محور و مهارت محور) بر میزان عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 52-64]
-
اسماعیلی، زهرا
تدوین و تولید راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه اول ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 103-121]
-
اکبری بورنگ، محمد
بررسی میزان احساس حضور دانش آموزان در آموزش های غیرحضوری (برنامه شاد و شبکه آموزش) نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 15-23]
-
اکبری بورنگ، محمد
بررسی تعاملات حاکم بین والدین و معلم در فضای شبکه شاد: قوم نگاری مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 50-74]
-
البرزی، محبوبه
آسیب شناسی تربیت هنری در نظام رسمی آموزش و پرورش از دیدگاه کارشناسان و متخصصان) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 93-106]
-
امیری، آمنه
تجارب زیسته ی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در شناخت چالش ها و راهکارهای مؤثر در کاهش بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 15-26]
-
امیریان زاده، مژگان
آسیب شناسی تدریس در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان، والدین و معلّمان مقطع ابتدایی ناحیه دو شهر شیراز [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 39-55]
-
ایران پرور، پگاه
تجارب معلمان از چالش ها و مشکلات تدریس در فضای مجازی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 34-51]
-
ایزان، محسن
بررسی تاثیر برنامه درسی تلفیقی (محتوا محور و مهارت محور) بر میزان عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 52-64]
-
ایزدپناه، امین
بررسی تطبیقی جایگاه کودک در دو رویکرد آموزشی «تربیت شـهروند آینده» و «تربیت شـهروند کنشگر»: دوراهی آموزش شهروندی در دورهکودکی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 65-77]
ب
-
بازوند، علی
بررسی چگونگی و میزان نمود عناصر هویّت ملی - مذهبی در کتابهای نونگاشت فارسی متوسطة اول و دوم [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 76-92]
-
براتعلی، مریم
تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور بر شایستگی اجتماعی دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 75-84]
-
برزگر، حمزه
تجارب معلمان از چالش ها و مشکلات تدریس در فضای مجازی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 34-51]
-
بیرام زاده، مریم
بررسی میزان توجه برنامه درسی اجرا شده به ابعاد هویت ملی از دیدگاه دبیران متوسطه اول و دوم (مطالعه موردی: شهرستان نقده) [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 23-33]
پ
-
پورشافعی، هادی
تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزتنفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 10-22]
-
پورشافعی، هادی
بررسی تعاملات حاکم بین والدین و معلم در فضای شبکه شاد: قوم نگاری مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 50-74]
ج
-
جهانی، زهرا
بررسی نقش زباهنگهای آموزشی در تدریس زبان و ادبیات فارسی (مطالعۀ موردی :دانشاندوزی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 33-49]
ح
-
حسن زاده، مرتضی
بررسی چگونگی و میزان نمود عناصر هویّت ملی - مذهبی در کتابهای نونگاشت فارسی متوسطة اول و دوم [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 76-92]
-
حق خواه، ساره
تجارب زیسته ی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در شناخت چالش ها و راهکارهای مؤثر در کاهش بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 15-26]
خ
-
خدامرادی، ابوالفضل
انگیزه خواندن و ارتباط آن با توانایی درک مفاهیم در بین دانشجویان مقطع کارشناسی ایرانی در رشته های مختلف [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 92-117]
-
خروشی، محمود
مقایسه TPACK معلمان مدارس هوشمند و عادی و ارتباط آن با اعتماد فناورانه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر اردبیل [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 1-12]
د
-
داودی، آذر
تجارب زیسته ی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در شناخت چالش ها و راهکارهای مؤثر در کاهش بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 15-26]
ر
-
رستمی نژاد، محمد علی
بررسی تعاملات حاکم بین والدین و معلم در فضای شبکه شاد: قوم نگاری مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 50-74]
-
رستمی نژاد، محمدعلی
بررسی میزان احساس حضور دانش آموزان در آموزش های غیرحضوری (برنامه شاد و شبکه آموزش) نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 15-23]
-
رضاپور، یوسف
بررسی میزان توجه برنامه درسی اجرا شده به ابعاد هویت ملی از دیدگاه دبیران متوسطه اول و دوم (مطالعه موردی: شهرستان نقده) [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 23-33]
ز
-
زارع، مرجان
تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور بر شایستگی اجتماعی دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 75-84]
-
زارعی، رضا
اثربخشی آموزش بازی درمانی بر هویت اجتماعی تعدادی از کودکان پیش دبستانی ناحیه 4 شهر شیراز [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 82-91]
س
-
سعیدی، مهدی
بررسی هویت قومی در سند برنامه درسی ملی ایران (با تأکید بر دیدگاه معلمان و متخصصان) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 13-32]
-
سلیمان پورعمران، محبوبه
بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 85-97]
-
سورگی، فائزه
بررسی تعاملات حاکم بین والدین و معلم در فضای شبکه شاد: قوم نگاری مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 50-74]
ش
-
شریفی نجف آبادی، رسول
تحلیل محتوای نجوم در کتاب های دوره های ابتدایی و اول متوسطه [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 27-42]
-
شمالی، فاطمه
اثربخشی آموزش بازی درمانی بر هویت اجتماعی تعدادی از کودکان پیش دبستانی ناحیه 4 شهر شیراز [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 82-91]
-
شمشیری، بابک
آسیب شناسی تربیت هنری در نظام رسمی آموزش و پرورش از دیدگاه کارشناسان و متخصصان) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 93-106]
-
شمشیری، بابک
بررسی تطبیقی جایگاه کودک در دو رویکرد آموزشی «تربیت شـهروند آینده» و «تربیت شـهروند کنشگر»: دوراهی آموزش شهروندی در دورهکودکی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 65-77]
-
شمشیری، بابک
بررسی هویت قومی در سند برنامه درسی ملی ایران (با تأکید بر دیدگاه معلمان و متخصصان) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 13-32]
ص
-
صمدی، پروین
تدوین و تولید راهنمای عمل برنامه درسی تلفیقی پایه اول ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 103-121]
-
صنعتکار، احسان
شناسایی فرصت ها و چالش های آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا:یک مطالعه کیفی بر اساس مدل فراترکیب [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 78-102]
ط
-
طالبی، سید حسن
انگیزه خواندن و ارتباط آن با توانایی درک مفاهیم در بین دانشجویان مقطع کارشناسی ایرانی در رشته های مختلف [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 92-117]
-
طاهرپور کلانتری، مسعود
تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزتنفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 10-22]
-
طهماسب زاده شیخلار، داود
تجارب معلمان از چالش ها و مشکلات تدریس در فضای مجازی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 34-51]
-
طهماسب زاده شیخلار، داود
مقایسه TPACK معلمان مدارس هوشمند و عادی و ارتباط آن با اعتماد فناورانه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر اردبیل [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 1-12]
ع
-
عالی، آمنه
نقش آموزش کل خوانی در توسعه ی مهارت زبانی خواندن کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 1-9]
-
عبدی لیفکوئی، عاطفه
چالشهای ارتباطی کارورزی مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران همهگیری کووید 19 (مطالعهی آمیخته) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 108-119]
غ
-
غفاری، اسما
تجارب معلمان از چالش ها و مشکلات تدریس در فضای مجازی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 34-51]
ف
-
فاتح نژاد، کورش
آسیب شناسی تدریس در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان، والدین و معلّمان مقطع ابتدایی ناحیه دو شهر شیراز [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 39-55]
-
فراست، حسین
تدوین ساختار آموزش زیستشناسی به روش الگوی یادسپاری [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 24-38]
-
فرخی، افروز
به کارگیری امکانات آموزشی گامی جهت تسهیل فرآیند یادگیری [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 1-14]
-
فیضی، فرخ
معرفی پارادایم جدید آموزش 4 آموزش و یادگیری در عصر دیجیتال، تغییر یا انقلاب؟ [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 55-65]
ق
-
قاسمیان صاحبی، علی
شناسایی و تحلیل تطبیقی روشهای نوین آموزشی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 56-75]
ک
-
کاظمی، صدیقه
دو جبهه معارض: تقابل مبانی منطق تایلر در برنامه درسی با مفروضات نظریه آشوب [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 107-120]
-
کاظمی، مرتضی
مدلسازی عوامل مؤثر بر هوشمندسازی مدارس با رویکرد (ISM) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 43-54]
-
کردحیدری، راحیل
شناسایی و تحلیل تطبیقی روشهای نوین آموزشی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 56-75]
-
کریمی، علیرضا
چالشهای ارتباطی کارورزی مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران همهگیری کووید 19 (مطالعهی آمیخته) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 108-119]
ل
-
لهراسبی، محمد
به کارگیری امکانات آموزشی گامی جهت تسهیل فرآیند یادگیری [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 1-14]
م
-
ماندگاری بامکان، علی محمد
مدلسازی عوامل مؤثر بر هوشمندسازی مدارس با رویکرد (ISM) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 43-54]
-
محمدزاده، عصمت
بررسی میزان احساس حضور دانش آموزان در آموزش های غیرحضوری (برنامه شاد و شبکه آموزش) نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 15-23]
-
محمودی، فیروز
بررسی میزان توجه برنامه درسی اجرا شده به ابعاد هویت ملی از دیدگاه دبیران متوسطه اول و دوم (مطالعه موردی: شهرستان نقده) [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 23-33]
-
محمودی، فیروز
مقایسه TPACK معلمان مدارس هوشمند و عادی و ارتباط آن با اعتماد فناورانه دانش آموزان متوسطه دوره اول شهر اردبیل [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 1-12]
-
محمودی بورنگ، محمد
بررسی میزان احساس حضور دانش آموزان در آموزش های غیرحضوری (برنامه شاد و شبکه آموزش) نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 15-23]
-
مزیدی، محمد
بررسی هویت قومی در سند برنامه درسی ملی ایران (با تأکید بر دیدگاه معلمان و متخصصان) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 13-32]
-
مطیری، محمد
تدوین ساختار آموزش زیستشناسی به روش الگوی یادسپاری [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 24-38]
-
معراجی سعید، پریا سادات
نقش آموزش کل خوانی در توسعه ی مهارت زبانی خواندن کودکان پیش دبستانی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 1-9]
-
مقصودی، مجتبی
انگیزه خواندن و ارتباط آن با توانایی درک مفاهیم در بین دانشجویان مقطع کارشناسی ایرانی در رشته های مختلف [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 92-117]
-
مهرجو، پروانه
تبیین عوامل موثربر اهمال کاری دانش آموزان ابتدایی در دوران تدریس مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 98-107]
-
موحدی، محمد
واکاوی مولفههای تفکر انتقادی در تمرینها و پرسشهای پایانی داستانهای کتب فارسی خوانداری سوم تا ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 1-14]
-
میرزایی، مهدی
بررسی سنجش صلاحیت های آموزش مجازی معلمان در شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) (مورد مطالعه؛ معلمان ابتدایی منطقه موسیان در استان ایلام) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 66-81]
ن
-
نیازی، محسن
شناسایی فرصت ها و چالش های آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا:یک مطالعه کیفی بر اساس مدل فراترکیب [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 78-102]
و
-
واحدی، مهدی
معرفی پارادایم جدید آموزش 4 آموزش و یادگیری در عصر دیجیتال، تغییر یا انقلاب؟ [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 55-65]
ه
-
هاشمی، نجمه
آسیب شناسی تربیت هنری در نظام رسمی آموزش و پرورش از دیدگاه کارشناسان و متخصصان) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 93-106]
-
هوشیار، زهرا
بررسی تطبیقی جایگاه کودک در دو رویکرد آموزشی «تربیت شـهروند آینده» و «تربیت شـهروند کنشگر»: دوراهی آموزش شهروندی در دورهکودکی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 65-77]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد